Kes aitab lennureisijat?

23.10.2017

Eestis ja mujal on jõudsalt hakanud kasvama ettevõtete hulk, kes pakuvad tarbijale tasulist teenust, mis sisaldab lennuvedajaga suhtlemist ning hüvitise taotlemist, mida kasutades tuleb reisijal loovutada kuni kolmandik hüvitisest. Seega...

Loe edasi »

Seitse soovitust, kuidas vältida probleeme Airbnb kaudu majutust otsides

03.10.2017

Omal käel ja ilma reisibüroo abita reisimine on tore, mispärast otsustab ka üha rohkem inimesi just selliselt reisida. Lennupiletid saab soodsate pakkumistega ning järgmine samm ongi soodsa majutuse otsimine. Majutuse eest hoolitsevad...

Loe edasi »

Läbimõtlematu tegutsemine reisi broneerimisel võib tuua hinnaüllatusi

28.06.2017

Euroopa Liidu tarbija nõustamiskeskused saavad aastas kümneid tuhandeid pöördumisi tarbijatelt, millest iga viies on seotud reisiteenuste hindadega. Alati ei ole algse hinna lõpphinnaks kujunemisel põhjuseks tarbija eksitamine kaupleja...

Loe edasi »

Tarbijakaitseamet lasi sulgeda crazydeal.ee veebilehe

17.03.2017

Tarbijakaitseamet otsustas tarbijate majanduslike huvide kaitse eesmärgil piirata Crazydeal Group OÜ veebilehele crazydeal.ee avalikku ligipääsu, sest Crazydeal Group on jätnud hulgaliselt tarbijaid ilma tellitud kaubast, jätnud...

Loe edasi »

Kuidas vältida võltskaupade ostmist internetis?

15.03.2017

Euroopa tarbijakaitsevõrgustik European Consumer Centres’ Network (ECC-võrgustik) viis läbi ühisprojekti, millega kaardistati tarbijaid varitsevad ohud võltskaupade ostmisel. Tänasel tarbija õiguste päeval anname tarbijatele...

Loe edasi »

Tea, millised on riskid kui osaled välismaise e-poe grupitellimuses

08.03.2017

Sotsiaalmeedias levivad üleskutsed tegema välismaa ja Eesti veebipoodidest ühistellimust, et säästa näiteks saatekuludelt, ent tellimuses osalejail tuleb arvestada, et nad võivad ilma jääda oma...

Loe edasi »

EL tarbija nõustamiskeskus soovitab: reisi targalt!

10.02.2017

Sel nädalavahetusel, reedest pühapäevani saab tarbijakaitseametilt ja Euroopa Liidu tarbija nõustamiskeskuselt nõu küsida rahvusvahelisel turismimessil Tourest 2017. Eesti halli sissepääsu juures asetsev ameti boksis tähisega C5 on...

Loe edasi »

Lennupiletid vahendusportaalist – mida silmas pidada?

09.02.2017

Lennupiletite broneeringuid võib teha otse lennuvedajalt või kasutada edasimüüjate ehk reisiettevõtjate või piletivahendusportaalide teenuseid. Piletivahendusportaalide eeliseks on sageli see, et piletihuvilisele kuvatakse erinevate...

Loe edasi »

Alates 20. juunist asub EL tarbija nõustamiskeskus Tallinnas uuel aadressil Pronksi 12

16.06.2016

Alates 20. juunist asuvad tarbijakaitseamet ja EL tarbija nõustamiskeskus Tallinnas uuel aadressil Pronksi 12. Telefoninumbrid ja muud kontaktid jäävad samaks.

Seoses uue aadressiga palume kõikidel ettevõtetel ja...

Loe edasi »

EK ettepanek luua uued e-kaubanduse eeskirjad, et aidata tarbijatel ja ettevõtjatel saada ühtsest turust täielikku kasu

03.06.2016

Euroopa Komisjoni pressiteade, Brüssel, 25. mai 2016

Euroopa Komisjon esitas täna meetmepaketi, mis võimaldaks tarbijatel ja ettevõtjatel müüa ja osta kaupu ja teenuseid internetis lihtsamalt ja turvaliselt...

Loe edasi »

Kes aitab lennureisijat?

23.10.2017

Eestis ja mujal on jõudsalt hakanud kasvama ettevõtete hulk, kes pakuvad tarbijale tasulist teenust, mis sisaldab lennuvedajaga suhtlemist ning hüvitise taotlemist, mida kasutades tuleb reisijal loovutada kuni kolmandik hüvitisest. Seega...

Loe edasi »

Seitse soovitust, kuidas vältida probleeme Airbnb kaudu majutust otsides

03.10.2017

Omal käel ja ilma reisibüroo abita reisimine on tore, mispärast otsustab ka üha rohkem inimesi just selliselt reisida. Lennupiletid saab soodsate pakkumistega ning järgmine samm ongi soodsa majutuse otsimine. Majutuse eest hoolitsevad...

Loe edasi »

Läbimõtlematu tegutsemine reisi broneerimisel võib tuua hinnaüllatusi

28.06.2017

Euroopa Liidu tarbija nõustamiskeskused saavad aastas kümneid tuhandeid pöördumisi tarbijatelt, millest iga viies on seotud reisiteenuste hindadega. Alati ei ole algse hinna lõpphinnaks kujunemisel põhjuseks tarbija eksitamine kaupleja...

Loe edasi »

Tarbijakaitseamet lasi sulgeda crazydeal.ee veebilehe

17.03.2017

Tarbijakaitseamet otsustas tarbijate majanduslike huvide kaitse eesmärgil piirata Crazydeal Group OÜ veebilehele crazydeal.ee avalikku ligipääsu, sest Crazydeal Group on jätnud hulgaliselt tarbijaid ilma tellitud kaubast, jätnud...

Loe edasi »

Tea, millised on riskid kui osaled välismaise e-poe grupitellimuses

08.03.2017

Sotsiaalmeedias levivad üleskutsed tegema välismaa ja Eesti veebipoodidest ühistellimust, et säästa näiteks saatekuludelt, ent tellimuses osalejail tuleb arvestada, et nad võivad ilma jääda oma...

Loe edasi »

Lennupiletid vahendusportaalist – mida silmas pidada?

09.02.2017

Lennupiletite broneeringuid võib teha otse lennuvedajalt või kasutada edasimüüjate ehk reisiettevõtjate või piletivahendusportaalide teenuseid. Piletivahendusportaalide eeliseks on sageli see, et piletihuvilisele kuvatakse erinevate...

Loe edasi »

EK ettepanek luua uued e-kaubanduse eeskirjad, et aidata tarbijatel ja ettevõtjatel saada ühtsest turust täielikku kasu

03.06.2016

Euroopa Komisjoni pressiteade, Brüssel, 25. mai 2016

Euroopa Komisjon esitas täna meetmepaketi, mis võimaldaks tarbijatel ja ettevõtjatel müüa ja osta kaupu ja teenuseid internetis lihtsamalt ja turvaliselt...

Loe edasi »

Ootame tarbijate kogemusi seoses reisiteenuste broneerimisega!

15.03.2016

Hea tarbija,

Euroopa Liidu tarbija nõustamiskeskuste võrgustik (ECC-Net) on läbi viimas uuringut, mis keskendub interneti vahendusel ostetud reisiteenuste (lennupiletid, majutus, autorent) hinnateabe avaldamisele....

Loe edasi »

Turismimessil saab teavet oma reisijaõigustest!

02.02.2016

Sel nädalavahetusel, reedest pühapäevani, on tarbijakaitseamet ja EL tarbija nõustamiskeskus nõustamas Tallinnas toimuval rahvusvahelisel turismimessil Tourest 2016.

Reisihuvilisel tasub täpselt järele uurida, mida...

Loe edasi »

Pakettreiside broneerimisreeglid kohanduvad digiajastuga

27.10.2015

Interneti teel kas "kõik ühest kohast" või seotud veebilehtede kaudu  broneeritud pakettreisidele, mis sisaldavad lendu, hotelli või autorenti, hakkavad kehtima samad tarbijakaitse reeglid nagu reisibüroode vahendusel ostetud...

Loe edasi »

Kuidas vältida võltskaupade ostmist internetis?

15.03.2017

Euroopa tarbijakaitsevõrgustik European Consumer Centres’ Network (ECC-võrgustik) viis läbi ühisprojekti, millega kaardistati tarbijaid varitsevad ohud võltskaupade ostmisel. Tänasel tarbija õiguste päeval anname tarbijatele...

Loe edasi »

EL tarbija nõustamiskeskus soovitab: reisi targalt!

10.02.2017

Sel nädalavahetusel, reedest pühapäevani saab tarbijakaitseametilt ja Euroopa Liidu tarbija nõustamiskeskuselt nõu küsida rahvusvahelisel turismimessil Tourest 2017. Eesti halli sissepääsu juures asetsev ameti boksis tähisega C5 on...

Loe edasi »

Alates 20. juunist asub EL tarbija nõustamiskeskus Tallinnas uuel aadressil Pronksi 12

16.06.2016

Alates 20. juunist asuvad tarbijakaitseamet ja EL tarbija nõustamiskeskus Tallinnas uuel aadressil Pronksi 12. Telefoninumbrid ja muud kontaktid jäävad samaks.

Seoses uue aadressiga palume kõikidel ettevõtetel ja...

Loe edasi »

Kevadine Suunanäitaja keskendub uuele tarbijakaitseseadusele

18.03.2016

Järgmisel teisipäeval, 22. märtsil korraldavad tarbijakaitseamet ja Eesti Kaubandus-Tööstuskoda kõigile ettevõtjaile tasuta infoseminari „Suunanäitaja – uus tarbijakaitseseadus“, kus on fookus 1. märtsil jõustunud uuel...

Loe edasi »

Avanes e-kauplejatega vaidluste lahendamiseks uus veebikeskkond

17.02.2016

Kõikidel Euroopa Liidu tarbijatel on võimalik esitada e-kauplejatega tekkinud kaebusi uue ODR-platvormi vahendusel, mis on mõeldud lihtsustama eelkõige piiriüleste tehingute üle käivaid vaidlusi. 
 

E-kauplejatega vaidluste lahendamiseks avatakse uus veebipõhine keskkond

21.01.2016

15. veebruaril avatakse uus elektrooniline keskkond, mille kaudu saab lahendada kõikide Euroopa Liidu e-kauplejatega tekkinud kaebusi. ODR-platvorm hõlbustab nii siseriiklike kui ka piiriüleste tehingutega seotud vaidluste...

Loe edasi »

Tarbijakaitseamet laiendab nõustamist seoses Estonian Airi lendude lõpetamisega

08.11.2015

Lähtudes võimalikust suurenevast nõustamisvajadusest seoses Euroopa Komisjoni tänase otsusega Estonian Airi suhtes pakub tarbijakaitseamet täiendavaid nõustamisvõimalusi. Nõustamistelefon töötab ka nädalavahetusel ja pikendatud on...

Loe edasi »

Tarbijakaitseamet: ära reageeri Megalaenud.ee pakkumistele!

08.10.2015

Tarbijakaitseametini on jõudnud informatsioon, et Leedu ettevõte Tvitera edastab taaskord mobiiltelefonidele sõnumeid, kus kutsutakse kodulehe megalaenud.ee kaudu laenu võtma.

Amet soovitab reklaamile mitte reageerida....

Loe edasi »

Itaalias on võltsitud või varastatud kauba ostmine karistatav

28.08.2015

 Itaalias turistide meelispaikades on palju tänavakauplejaid, kes eelkõige turistidele pakuvad hinnalistele ja ihaldatud disaineresemetele sarnaseid kaupu väga odavate hindadega. Suure tõenäosusega on tegemist ebaseadusliku ja...

Loe edasi »

Autorendi tingimused muutuvad tarbijale selgemaks ja õiglasemaks

13.07.2015

Viis suurt autorendifirmat, Avis-Budget, Enterprise, Europcar, Hertz ja Sixt, nõustusid üle vaatama oma teenuste tingimused, et tagada tarbijale parem selgus ja õiguste kaitse. Muudatuse eestvedajad on Euroopa Komisjon ja riiklikud...

Loe edasi »
Arhiiv